fredag.


jag börjar väl med att GRATULERA min kära Faster Anita på 64-års dagen idag!:)  förövrigt bor hon inte i sverige men , hon bor i italien men 7:e juli kmr hon te sverige wiie:)  söndag har min kusin camilla födelsedag hon blir hela 41-år gammal:P

Hur ska man sammanfatta denna dag, städade först otroligt duktig haha eller inte:P sen så slappa sen så mötte jag upp pörn och Amanda på torget så kom emma så köpte vi glass, sen gick vi te fristående träningen, sen så dansa vi shopping dansen som den heter, ihih , lite kul var men orka likna paris hilton:P jaja men sen så blev det alfie satt där nån timme,sen åkte vi på långfärd runt karlstad typ.fick inte komma hem förens kvart i elva sa hon sen, så tråk men äntligen hem och duscha dom stavk vid fem i tolv,orka stan nu liksom:P och emma var fulllis mkt roligt:P jag sjöng snapsvisor för dom:P as kul;P nu ska jag snart sova har ätit lite tacos som blev över och cheescake mumsi::) bäst att sova snarre inte så trött nu men ändå:D tjooheej:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0