Torsdag.

oj vad dagarna går, och jag har ingen dator att skriva på och ingen tv att kolla på , utan får rita för det mesta, alltid nåt:)

har tränat i tisdags,sjukt mkt träningsverk sen kan jag lova:) ,

igår blev det utgång, förferre med sanna och jessica hos mig, det var mkt skoj:d , sanna och jessica stod i brygga på mitt vardagsrum och dom blev fina:) , sen drog vi te nöjes, men gud va lite folk det var, så vi drog  te hamnen där det inte heller var så många,så vi gick in till stan, men var ingen ide att gå in nånstans klockan var så mkt, så gick te donken som var stängd, men då gick vi till timmys och åt lite hamburgare,sen åkte vi taxi till herrhagen:D , sen så sov vi:D

idag klev vi upp tio och satt och prata och skratta massa:D,sen gick vi te stan, så åt vi donken haha,tyvärr hade jag bara enkronor att betala med haha så lämna fram 45 enkronor hahahaa:D gick det med:D sen följde jag dom te busstationen för de skulle åka hem:d sen for jag te mami och papi,så har jag duschat,sedan ätit, nu börjar jag bli trött och jag ska träna sen hoppas det går bra ,men hoppas det regnar så vi slipepr springa för det hatar jag mer än något annat:D

jag tackar babsen för igår det var skoj, mer sånt blir det:D

och jag säger ha en fin dag alla människor:D

Lördag.

gick och la mig vid tolv igår. var gött att sooova:D

idag klev jag upp tyo tjugo i elva:P , sen var jag as seg men jag klädde på mig och sen åkte jag ,mami och papi tills mormor och morfars lägenhet och kollade till den, sen till min och tvätta fönster, och tvätta toan och handfat, sen så tog vi med oss tvn och videon och skulle kasta, blixtra ju i tvn skit läskigt jue, men men :) sen handla vi , jag ska äta tacos idag jag, nu ser jag svensson svensson och sen vet jag ej vad det blir, men tråkigt lär det jue bli,finns ingenting att göra+att det regnar blööö:(

imorn äre söndag och då kmr min kära syster hem:)
måndag?
tisdag äre gympa iaf;D
onsdag?
torsdag gympa:D
fredag?

leka med sannis nån dag med ska jag göra:) och träffa terr och elias;D och becca så vi kan börja dansa valfrid, hahaa raggare blir nog underbart;D

ha en fin helg alla:D

Fredag.

idag äre fredag igen..

ska se vad jag gjort under veckan:) ,

har tråkat en masssssa, sen har jag träffat beccis och hon var hos mig, och det var mkt trevligt:) hehe
har även känt mig ensam en massa:( tråkigt.
träningen i tisdags blev inställd pga. regn .. mami var i sthlm onsdag te idag.
träningen igår blev av, karin den ängeln hade hall nyckeln så vi fick en träning inomhus istället för utomhus i spöregnet, det var gött för var redan dyblöt efter min tur från mörmon te hallen, och jag hade regnbyxor, gympaskor och regnjacka blev dyblöt iaf. marthina skjutsa hem mig det tackar jag för::)

har sovit som en gud i natt, sen har jag diskat och läst bok.sen åkte jag hem te mami och papi, jag såg på sandor slash ida lite och var på affärn.sen mötte jag mami vid busshållplatsen så åkte vi sedan och köpte pizza:D mums:D ,
nu sitter jag här och har nyss duschat och tänker en massa.

min tv pajja:( , eller det knastra sen la den av ...så ingen mer tv tittning..

idag ska jag sova hos mami och papi:) imorn äre lördag  vet ej vad som händer,
nån dag här ska jag och becca dansa, försöka skapa en valfrid,raggare blir kanon:D

söndag kommer min syster hem:)sen börjar ännu en vecka..gympa tisdag torsdag,och så där:D

ha en fin helg gott folk:D

fredag.

hela veckan att berätta om dåra...

tisdag så hälsade jag på marie lite, sen köpte vi säkringar sen åkte jag hem te mami och papi och åt:) ,sedan så åkte jag hem  tror jag träffade therese och elias men kmr ej ihåg haha:P , sov sen ialla fall men tid tog det:)

onsdag: gick te konsum kvart över tio,sen senare på dagen kom terr,linnea och Ak och fikade det var trevligt med sällskap,sen spelade vi kort,sen tog jag följe med dom och sen åkte jag med bussen te mami och papi,kollade datorn,sen åkte jag hem te mig och dúschade och såg svensson svensson som alla andra kvällar haha:D

torsdag, då tog jag bussen te sanna,möttes vid station eftersom hon jobbat , så gick vi hem te henne, så  var hennes kusin barn där hehe, men hon sov just då, sedan så plockade jag och sanna vinbär,sen gjorde vi vinbärspaj,eller aa sanna gjorde, men innan det så lekte vi lite med isabelle,gud va söt unge:) , hihi, sen så såg vi på skärgårdsdoktorn,sen tog vi bilen till Elin och hälsade på det var trevligt,följde med henne te tvättstugan, sen så lite senare åkte vi te sannis, mat blev det,sen hämta vi ronja på jobbet och tog en tur til skärgården sen släppte sannis av mig vid station för jag skulle åka hem:) det var en mkt mkt trevligtdag med min bästa:) , köpte godis på nöejsbutiken och sen en hamburgare på donken sen gick jag hem och duschade och såg svensson svensson:)sen sov jag och jag somna typ direkt det var väldigt gött:D

idag har jag gått upp halv tolv,sen duschat och sett svensson svensson och sedan åkt te mami och papi och där är jag,ska sova här , har sett lite allsång med:) och grillat:D

imorn ska vi te skutberget? , och mamma ska köpa bussbiljett te sthlm som hon ska te på onsdag,gud va fusk:)
party är jag himla sugen på men ingen har tid så ,

annars vet jag ej vad som  händer, dom som inte har nått att göra kan ringa:D hehe

ha en fin helg gott folk:D

måndag.

kan ju aldrig skriva blogg har ju ingen dator hemma hos mig skiit:( ,

helgen var lugn,var hos mamma och pappa fredag-lördag köpte dvd i lördagas gick hem och koppla in den sen åt jag mat hos dom ,sen kom mamis kompis ulrika och fika,sen åkte jag hem i regnet hehe:) , sen så söndag vare tråk eller sen träffade jag therece och elias dom fikade hos mig,sen så lekte vi lite i lekparken eller jag och terr satt och elias cykla runt på sin cykel hehe:D , sen så gick ja ghem så kom mami och lämna lite saker:) sen så såg jag madicken och lotta haha:D as kul jue:D , sen sovdags lite senare;)

idag fick jag morgon besök av min syster och carro, fick underlägg av carro och en doft grej man kan ha på toan haha;:D
duschade sedab när dom gick och sen klädde jag på mig och såg svensson svensson,sen nu är jag hos mami och papi åt nyss pannkakor och glass:) , ska väl åka hem snart så ska therece ringa så ska vi ses lite , har ju så tråkigt jämt så nu tkr jag alla ska komma och hälsa på..

imorn ska jag nog träffa marie? , jag tror så iaf:)sen onsdag kommer therese, AK? m.fl kanske och fikar heheh:D

sen får vi se ska träffa Sanna med i veckan,det är alltid bäääst att träffa sannis:) ,

bye :D

Fredag.

ska uppdatera veckan:) ,

tisdagen kom carro och anna på möran och åt frukost och vi spelade kort,sen  kom marie och fikade, och senare drog vi te ikea och jag bärde allt eftersom hom ej får bära så tungt:) , sen så åkte jag hem och hon med eller jag åkte te mami och papi oCh åt mat och såg allsång ehhe:D sen skjutsa mamma hem mig:) .
duschade och sen tog det tid att sova som vanligt.
i onsdags mötte jag sannis vid tåget så åt vi donken,sen gick vi hem te mig och chillade,sen lite senare gick vi te stan,gick runt där träffade jenny,sen följde jag sannis till tåget,så gick jag hem eftersom det inte gick nån buss men var as kissnödig,sen så gick jag tebaka haha:D tog buss från torget te busstationen, sen gick jag ner te viken te ulle och anna, vi grillade alla oldies var underbart gött, så snälla så:) chillade sen vid tio gick jag hem:) ,duschade och sov:)
torsdagen då kom terr,nina och sedan karin och lollo så fikade dom och sen chilla vi:) ,sen så åkte jag te stan med terr sen fixade jag lite sen så åt jag mat hos mami och papi,sen hem och duschade och sov:)

idag fredag klev jag upp halv tolv:), gjorde mig i ordning sen kom lollo förbu och vi spelade kort,sen gick vi te affärn och sen  gjorde vi nån jävla banan grej som vi nu kallar stekt banan..och det är faktiskt choklad:P haha,för kortet jag tog på det såg inte så fräscht ut haha:p , sen så drog jag hemmåt, sen köpte jag och anna godis sen blev det pizza, sen så duschade jag , nu chillar jag vid datorn ska väl sova sen hehe:) imorn ska vi köpa dvd ialla fall så jag har nått  att roa mig i ensamheten:) jag tkr alla borde komma och sova hos mig:D

ha det fint alla :D

helgen blir lugn, ska träffa terr och elias på söndag tror jag:D

måndag.

har många dagar att skriva om men det äre värt:)

började förra måndagen när emma och de hämtade upp mig så for vi upp mot arvika, väl där så checkade vi in och sedan lämnade vi våra saker vid våran tältplats,sen gick vi ner mot campingen där vi skulle jobba,vi skulle ha lite samling, gled runt med emma och linda, träffade emmas kompis marcus som vi åkte runt med i hans  bil senare, for runt hela arvika, vi var på donken och sedan till olssons brygga och klättra upp i coolaste rampen:) , sedan åkte vi te marcus och hopades lite studsmatta, sen så tebaka te campingen och skulle sova:) , var ganska jobbigt för jag sov i en nerförsbacke:) , träffade anders med och gav han biljetten det var himla trevligt att träffa han:)

tisdag  upp och hoppa vi skulle samlas 10.00 , blev informerade om saker och så där, sen vid 12.00 började mitt första pass, var ganska skoj  , blev lunch senare och ännu senare ingen middag haha, sara och sofie åt kalla köttbullar och kallt mos haha, så vi drog förbi stora campingen där det redan såg ut som bomben fällt, så gick gick te donken, var en jäävla lång väg, där visste dom inte ens vad en lilla menyn var? , jag fick inga pommes först fick damp:P , sen så skulle sara hämta sin chicken tasty och de visste inte vad det var heller, vi fick faan damp:) , tillslut gick vi och det blev coop, där vi köpte kokkosbollar var as gött jue:) , sen gick vi genom halva arvika te olssons brygga, där vi chilla lite på bryggan, innan vi drog på toa och sedan hem:) , gick och sov nångång, det var mkt gött:)

onsdag., klev upp nångång vi 8 åt frukost, gled runt massa, för jag skulle ju ej jobba förens kvällen:) kommer ej ihåg riktigt vad jag gjorde men ajaja:) , jobbade nattpass var ganska jobbigt  faktiskt.) men det gick , och jag la mig inte förens typ 4,

torsdag skulle börja 8, men råka försova mig lite men sprang typ dit och då var ingen där, men jobbade morgonpass var as gött att sluta 14.00, och sedan såg vi hoffmaestro jag och sara och sofie, sen the sounds , sen träffade jag camilla så gled vi in mot arvika centrum och åt glass vid stadsparken sen gick vi te nöjesbutiken så handla jag lite,sen när vi gick ut vem möter man inte då om inte anders , haha, sen gick vi tebaka så gick jag te campingen och chillade lite grann:) ,

fredag jobbade morgonpass igen och det var gött men så jävla varmt, min näsa är bränd haha, sen chillade jag lite på campingen, sedan gick vi och såg depeche mode och sedan gled vi runt, sen dansade vi på orion , och jag somnade typ halv fem , tog följe med thompa och sebbe tebaka te campingen, var rätt svårt att sova men tillslut så:)

lördag, for upp halv tio stack ner te campingen och sådär, var så jävla trött, skulle jobba nattpass jag och såg hade hela dagen på mig, väntade på sofie och sara som jobbade, så duschade dom sen såg vi på anna thernheim:)
sen så jobbade jag och sedan chillade vi och hängde på campingen, stack och hämta jacka och grejjer i tältet,sen köpte vi cornetto jordgubb kl tio i fem på statoil, sen la vi oss i funk grejjen och somnade halv 6 typ , skulle dygna men orka:)

vakna vid tjugo över nio, sa adjö te thompa och sebbe som skulle åka hem:) , samling 10.00, och vi kom fram te att vi ej skulle göra nått ,så vi gick te tältet och packade och sedan ihop tältena med, sen så lasta vi in och åkte hem.somnade i bilen lite,sen så duschade jag och åt mat hemma,sen drog jag och mamma te lägenheten med massa saker:) , sen så åkte vi hem och åt hallonpaj:), sen vid halv elva sa jag adjö och gick och sov:)

måndag: gick upp halv ett var så jääävla trött efter en vecka i arvika:) men trevligt har vi haft det:)
sitter fortfarande i min pyjamas, orkar inte, ska snart klä mig för vi ska köpa säng sen och sedan ska jag sova i nya lägenheten i natt:) blir skoj, dock har jag ej nån dvd elelr nåt tråk:)

Har även träffat mina arvika vänner som jag gick trampettkurs för längesen med, vi har hållit kontakten och dom är världens bääästa:):), det var dock väldigrt kul att se dom partaja, mirja, mirja lina och jennelie, vilka människor
alltså:)

såådär jaa lite uppdaterat:) , jag kan inte prata heller är hes och det skär sig haha:P