måndag.


kan ju aldrig skriva blogg har ju ingen dator hemma hos mig skiit:( ,

helgen var lugn,var hos mamma och pappa fredag-lördag köpte dvd i lördagas gick hem och koppla in den sen åt jag mat hos dom ,sen kom mamis kompis ulrika och fika,sen åkte jag hem i regnet hehe:) , sen så söndag vare tråk eller sen träffade jag therece och elias dom fikade hos mig,sen så lekte vi lite i lekparken eller jag och terr satt och elias cykla runt på sin cykel hehe:D , sen så gick ja ghem så kom mami och lämna lite saker:) sen så såg jag madicken och lotta haha:D as kul jue:D , sen sovdags lite senare;)

idag fick jag morgon besök av min syster och carro, fick underlägg av carro och en doft grej man kan ha på toan haha;:D
duschade sedab när dom gick och sen klädde jag på mig och såg svensson svensson,sen nu är jag hos mami och papi åt nyss pannkakor och glass:) , ska väl åka hem snart så ska therece ringa så ska vi ses lite , har ju så tråkigt jämt så nu tkr jag alla ska komma och hälsa på..

imorn ska jag nog träffa marie? , jag tror så iaf:)sen onsdag kommer therese, AK? m.fl kanske och fikar heheh:D

sen får vi se ska träffa Sanna med i veckan,det är alltid bäääst att träffa sannis:) ,

bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0