fredag.


hela veckan att berätta om dåra...

tisdag så hälsade jag på marie lite, sen köpte vi säkringar sen åkte jag hem te mami och papi och åt:) ,sedan så åkte jag hem  tror jag träffade therese och elias men kmr ej ihåg haha:P , sov sen ialla fall men tid tog det:)

onsdag: gick te konsum kvart över tio,sen senare på dagen kom terr,linnea och Ak och fikade det var trevligt med sällskap,sen spelade vi kort,sen tog jag följe med dom och sen åkte jag med bussen te mami och papi,kollade datorn,sen åkte jag hem te mig och dúschade och såg svensson svensson som alla andra kvällar haha:D

torsdag, då tog jag bussen te sanna,möttes vid station eftersom hon jobbat , så gick vi hem te henne, så  var hennes kusin barn där hehe, men hon sov just då, sedan så plockade jag och sanna vinbär,sen gjorde vi vinbärspaj,eller aa sanna gjorde, men innan det så lekte vi lite med isabelle,gud va söt unge:) , hihi, sen så såg vi på skärgårdsdoktorn,sen tog vi bilen till Elin och hälsade på det var trevligt,följde med henne te tvättstugan, sen så lite senare åkte vi te sannis, mat blev det,sen hämta vi ronja på jobbet och tog en tur til skärgården sen släppte sannis av mig vid station för jag skulle åka hem:) det var en mkt mkt trevligtdag med min bästa:) , köpte godis på nöejsbutiken och sen en hamburgare på donken sen gick jag hem och duschade och såg svensson svensson:)sen sov jag och jag somna typ direkt det var väldigt gött:D

idag har jag gått upp halv tolv,sen duschat och sett svensson svensson och sedan åkt te mami och papi och där är jag,ska sova här , har sett lite allsång med:) och grillat:D

imorn ska vi te skutberget? , och mamma ska köpa bussbiljett te sthlm som hon ska te på onsdag,gud va fusk:)
party är jag himla sugen på men ingen har tid så ,

annars vet jag ej vad som  händer, dom som inte har nått att göra kan ringa:D hehe

ha en fin helg gott folk:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0