Lördag.


gick och la mig vid tolv igår. var gött att sooova:D

idag klev jag upp tyo tjugo i elva:P , sen var jag as seg men jag klädde på mig och sen åkte jag ,mami och papi tills mormor och morfars lägenhet och kollade till den, sen till min och tvätta fönster, och tvätta toan och handfat, sen så tog vi med oss tvn och videon och skulle kasta, blixtra ju i tvn skit läskigt jue, men men :) sen handla vi , jag ska äta tacos idag jag, nu ser jag svensson svensson och sen vet jag ej vad det blir, men tråkigt lär det jue bli,finns ingenting att göra+att det regnar blööö:(

imorn äre söndag och då kmr min kära syster hem:)
måndag?
tisdag äre gympa iaf;D
onsdag?
torsdag gympa:D
fredag?


leka med sannis nån dag med ska jag göra:) och träffa terr och elias;D och becca så vi kan börja dansa valfrid, hahaa raggare blir nog underbart;D


ha en fin helg alla:D


Kommentarer
Postat av: Linda

du har ju visst en fin blogg :)

2009-07-28 @ 21:12:36
URL: http://lindasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0