Fredag.

idag äre fredag igen..

ska se vad jag gjort under veckan:) ,


har tråkat en masssssa, sen har jag träffat beccis och hon var hos mig, och det var mkt trevligt:) hehe
har även känt mig ensam en massa:( tråkigt.
träningen i tisdags blev inställd pga. regn .. mami var i sthlm onsdag te idag.
träningen igår blev av, karin den ängeln hade hall nyckeln så vi fick en träning inomhus istället för utomhus i spöregnet, det var gött för var redan dyblöt efter min tur från mörmon te hallen, och jag hade regnbyxor, gympaskor och regnjacka blev dyblöt iaf. marthina skjutsa hem mig det tackar jag för::)

har sovit som en gud i natt, sen har jag diskat och läst bok.sen åkte jag hem te mami och papi, jag såg på sandor slash ida lite och var på affärn.sen mötte jag mami vid busshållplatsen så åkte vi sedan och köpte pizza:D mums:D ,
nu sitter jag här och har nyss duschat och tänker en massa.

min tv pajja:( , eller det knastra sen la den av ...så ingen mer tv tittning..

idag ska jag sova hos mami och papi:) imorn äre lördag  vet ej vad som händer,
nån dag här ska jag och becca dansa, försöka skapa en valfrid,raggare blir kanon:D

söndag kommer min syster hem:)sen börjar ännu en vecka..gympa tisdag torsdag,och så där:D

ha en fin helg gott folk:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0