Torsdag.


oj vad dagarna går, och jag har ingen dator att skriva på och ingen tv att kolla på , utan får rita för det mesta, alltid nåt:)

har tränat i tisdags,sjukt mkt träningsverk sen kan jag lova:) ,

igår blev det utgång, förferre med sanna och jessica hos mig, det var mkt skoj:d , sanna och jessica stod i brygga på mitt vardagsrum och dom blev fina:) , sen drog vi te nöjes, men gud va lite folk det var, så vi drog  te hamnen där det inte heller var så många,så vi gick in till stan, men var ingen ide att gå in nånstans klockan var så mkt, så gick te donken som var stängd, men då gick vi till timmys och åt lite hamburgare,sen åkte vi taxi till herrhagen:D , sen så sov vi:D

idag klev vi upp tio och satt och prata och skratta massa:D,sen gick vi te stan, så åt vi donken haha,tyvärr hade jag bara enkronor att betala med haha så lämna fram 45 enkronor hahahaa:D gick det med:D sen följde jag dom te busstationen för de skulle åka hem:d sen for jag te mami och papi,så har jag duschat,sedan ätit, nu börjar jag bli trött och jag ska träna sen hoppas det går bra ,men hoppas det regnar så vi slipepr springa för det hatar jag mer än något annat:D

jag tackar babsen för igår det var skoj, mer sånt blir det:D

och jag säger ha en fin dag alla människor:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0