fredag.


igår tränade jag,gick ganska bra, var lite trött men får skylla mig själv hhaha:P

idag har jag sovit till tio över tolv,suttit i soffa och glott,sen kom mami och anna och hämta mig så åkte vi hem te dom så vare mat kycklingsallad och baguette mummmms:D sen har jag suttit och glott en massa,sen skjutsat anna och emma, sen panat lite burkar haha:Dsen sett friidrott,sen bridget jones dagbok,dock inte hela för nu äre sovdags:D ska upp tidigt imorn:P

mamma ska skjutsa hem mig så ska jag duscha och sen byta om,sen går tåget te arvika 13.45.blir part med camilla imorn,det ser jag fram emot,sen sover jag där och åker hem på söndag ,wiie:D

sen te veckan äre gympa och massa:D

undra varför allt går skit för mig? , blää på det.

godnatt gott folk:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0