måndag.

har många dagar att skriva om men det äre värt:)


började förra måndagen när emma och de hämtade upp mig så for vi upp mot arvika, väl där så checkade vi in och sedan lämnade vi våra saker vid våran tältplats,sen gick vi ner mot campingen där vi skulle jobba,vi skulle ha lite samling, gled runt med emma och linda, träffade emmas kompis marcus som vi åkte runt med i hans  bil senare, for runt hela arvika, vi var på donken och sedan till olssons brygga och klättra upp i coolaste rampen:) , sedan åkte vi te marcus och hopades lite studsmatta, sen så tebaka te campingen och skulle sova:) , var ganska jobbigt för jag sov i en nerförsbacke:) , träffade anders med och gav han biljetten det var himla trevligt att träffa han:)

tisdag  upp och hoppa vi skulle samlas 10.00 , blev informerade om saker och så där, sen vid 12.00 började mitt första pass, var ganska skoj  , blev lunch senare och ännu senare ingen middag haha, sara och sofie åt kalla köttbullar och kallt mos haha, så vi drog förbi stora campingen där det redan såg ut som bomben fällt, så gick gick te donken, var en jäävla lång väg, där visste dom inte ens vad en lilla menyn var? , jag fick inga pommes först fick damp:P , sen så skulle sara hämta sin chicken tasty och de visste inte vad det var heller, vi fick faan damp:) , tillslut gick vi och det blev coop, där vi köpte kokkosbollar var as gött jue:) , sen gick vi genom halva arvika te olssons brygga, där vi chilla lite på bryggan, innan vi drog på toa och sedan hem:) , gick och sov nångång, det var mkt gött:)

onsdag., klev upp nångång vi 8 åt frukost, gled runt massa, för jag skulle ju ej jobba förens kvällen:) kommer ej ihåg riktigt vad jag gjorde men ajaja:) , jobbade nattpass var ganska jobbigt  faktiskt.) men det gick , och jag la mig inte förens typ 4,

torsdag skulle börja 8, men råka försova mig lite men sprang typ dit och då var ingen där, men jobbade morgonpass var as gött att sluta 14.00, och sedan såg vi hoffmaestro jag och sara och sofie, sen the sounds , sen träffade jag camilla så gled vi in mot arvika centrum och åt glass vid stadsparken sen gick vi te nöjesbutiken så handla jag lite,sen när vi gick ut vem möter man inte då om inte anders , haha, sen gick vi tebaka så gick jag te campingen och chillade lite grann:) ,

fredag jobbade morgonpass igen och det var gött men så jävla varmt, min näsa är bränd haha, sen chillade jag lite på campingen, sedan gick vi och såg depeche mode och sedan gled vi runt, sen dansade vi på orion , och jag somnade typ halv fem , tog följe med thompa och sebbe tebaka te campingen, var rätt svårt att sova men tillslut så:)

lördag, for upp halv tio stack ner te campingen och sådär, var så jävla trött, skulle jobba nattpass jag och såg hade hela dagen på mig, väntade på sofie och sara som jobbade, så duschade dom sen såg vi på anna thernheim:)
sen så jobbade jag och sedan chillade vi och hängde på campingen, stack och hämta jacka och grejjer i tältet,sen köpte vi cornetto jordgubb kl tio i fem på statoil, sen la vi oss i funk grejjen och somnade halv 6 typ , skulle dygna men orka:)

vakna vid tjugo över nio, sa adjö te thompa och sebbe som skulle åka hem:) , samling 10.00, och vi kom fram te att vi ej skulle göra nått ,så vi gick te tältet och packade och sedan ihop tältena med, sen så lasta vi in och åkte hem.somnade i bilen lite,sen så duschade jag och åt mat hemma,sen drog jag och mamma te lägenheten med massa saker:) , sen så åkte vi hem och åt hallonpaj:), sen vid halv elva sa jag adjö och gick och sov:)

måndag: gick upp halv ett var så jääävla trött efter en vecka i arvika:) men trevligt har vi haft det:)
sitter fortfarande i min pyjamas, orkar inte, ska snart klä mig för vi ska köpa säng sen och sedan ska jag sova i nya lägenheten i natt:) blir skoj, dock har jag ej nån dvd elelr nåt tråk:)

Har även träffat mina arvika vänner som jag gick trampettkurs för längesen med, vi har hållit kontakten och dom är världens bääästa:):), det var dock väldigrt kul att se dom partaja, mirja, mirja lina och jennelie, vilka människor
alltså:)
 

såådär jaa lite uppdaterat:) , jag kan inte prata heller är hes och det skär sig haha:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0