fredag!:)


en lista från igår torsdag:)
Dagens bästa: Gympan då jag stod på en två och en halv skruv:)
Dagens skönaste: solen som var uppe hela dagen:)
Dagens mat: lövbiff och pommes:)
Dagens vill ha: nått vare väl:)
Dagens saknad: många personer:)
Dagens klädsel: gympakläder
Dagens humör: glad:)
Dagens godaste:  godiset.
Dagens värsta:  inget



japppps fredag, gick upp halv tio som vanligt, har städat mitt rum och så det är klart gött dä:) nu läser jag bok, underbart väder även idag ska väl ta en promenix sen eller en cykeltur kanske vore:)  inge fristående tråkigt det denna fredag,
imorn  ska jag med marie te idol, hon och hennes pappa ska hämta mig typ 7 på morgonen så ska vi käka frullle på mcdonalds haha sen så gå te nöjes där idol är jag ska INTE sjunga men marie ska , orka om det tar skit lång tid:P hhe:) morbror anders kmr te karlstad idag eller om det var imorn med, skoj skoj han skulle vila upp sig lite:) han är den bästa morbrorn som finns:)
idag vore mysigt stan och glass, men med vem?:P

våren är verkligen här nu och sommaren med snart längtar till alla sakerna jag ska göra:) ihihi ska bli skojjjjj:) våruppvisning 26:e också ska bli skoj:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0