gympa:)

GRATTIS SANDRA 15-ÅR!:)

Underbart vackert väder idag med sol och allt , dock blåser det lite men vad gör det när man kan äntligen sitta på en stol på balkongen och läsa lite gjorde , så jag satt där ute en sväng underbart,  sen så har jag gått en sväng ute förut med gött det med.)  läst bok har kommit långt i den nu:) har ont i magen med denna torsdag fyy:( men men sen äre gympa och jag längtar det är skoj med gympa:) fick ett mail av marthina förut att vi ska åka te SM alla ledarna i hammarö blir bjudna på en resa dit:)

wiiiie maj är en bra månad,, först kryssning med marie,sen födelsedag,sen SM fast det är 1:a juni men sen så sthlm igen 4:e juni för att gå på Alices student,sen 5:e kusin eriks stannar nog kvar sen äre ju USM också:) wiiie:D


Mne vilken underbar träning, det gick faktiskt bra idag dock inte matta och tzuckorna men haha:P men ställde en 2 och en halv skruv på hopp idag frivolt 900 alltså:P fränt ;) så nu ska jag ligga på bubblarlistan med den hehe:) underbart:)

fredag imorn men ingen fristående träning:( det skulle vara disco i danshallen så:( men städa blir det:) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0