Långlördag:P

Uppe med tuppen imorse vare ja, fem i sex herreguuud så tidigt har jag inte gått upp sen februari eller nåt!:) sen ås bytte jag om sen kl 7 kom marie och hennes pappa med lastbil så släppte han av oss vid donken och det öppna inte förens 8 så vi drog direkt te nöejs kallt vare,och det var redan värsta kön:P herreguud, men vi stod i den och vid halv tolv kom vi in på nöjes,sen sitta där inne 2 timmar jag var hungrig men tur så fanns det cafeteria så jag köpte baguette och en kokkosboll:) mums:Dsen vare massa aktiviteter,vi skulle sjunga Ack värmeland du sköna och skrika karlstad! och värmland! och maassa kul:) sen sjöng marie det gick  bra sa hon men tyvärr gick hon ej vidare, men sen gick vi snabbt te mitti city för att möta terr och elias och kolla på sanna nielsen som skulle sjunga:) sen så gick vi te donken och åt lite mat:) sen så satte vi oss på en  bänk sen skjutsa maries mamma hem mig , har nyss ätitt kycklingsallad:P denna dag var bra förutom att jag har både ont i fötter och ben hah:D

nu ikväll blev det lugnt,först körslaget och sen sing a long lite:) underbart.sovdags om ett tag är lite hes och är trött med:)
imorn äre gympa som gäller först minitruppen sen mig själv hopp hopp hopp 2 och en halv skruv yeaaah:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0