lördag:)

en fredas lista blire:)

Dagens bästa: fristående träningen och glassen med emma,pernilla och amanda:)
Dagens skönaste: god mat på aflie:)
Dagens mat: lövbiff och potatisgratäng, sen tacos
Dagens vill ha: ett sms av sanna och det fick jag:)
Dagens saknad: för många människor.
Dagens klädsel: hade väl gympa kläder nästan hela dagen jue.
Dagens humör:  det var skapligt jue:)
Dagens godaste:  var nog tacosen:)
Dagens värsta:  att inte få komma hem förens kvart i elva det  var blö och att jag inte kunde somna:)


Idag äre lördag och det snöar? skojjar vädret med mig eller what?:P snööööö nu i april jag döööör nästan för i helvetet, alltså jag so,mna typ halv 3 i natt kujnde för i helvetet inte somna eftersom anna och carro inte var hemma tråkgit:) men nu är jag vaken och klockan 10.00 vakna jag det var skoj:)

jahap endast glott inomhus och handlat med mamma:) sett så ska det låta med:) har döööö tråkigt jobbigt, sen äre sing a long på tv blir kul! jag vill vara med nån men vem?
och föresten har jag ett stort problem! tror jag har sömnproblen faktiskt, jag kan faanimeej inte sova när jag väl ska , tar 2 timmar ungefär vet ej hur jag ska göra för att somna det är ju helt sjukt jue.. vi får väl se om det ordnar sig nångång,, blir så trött bara.


pratar med  min gamla klasskamrat ida på msn, herreguud vad jag saknar alla roliga dagar med henne i skolan det är ju helt sjukt jue:) saknar gymnasiet dom tiderna var dom bästa tiderna ever:)

imorn äre i alla fall barngympa och egen gympa tror endast redskap imorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0