lördag,söndag,måndag,tisdag haha:P


tisdag 1:a april: gick upp vid tjugo i tio,sen så såg jag eva och adam filmen älska:) sen gick jag te onoff och köpte hörlurar te min MP3.. hahahaha Terr lura mig på msn förut att hon skulle flytta te kiruna Okeej jag gick typ på det hahaha:D undra vem jag ska lura idag;) måste komma på nåt..sen äre korv stroganoff mat mummmma:D
sen äre träning yippie först solstrålarna sen mig näst sista tränmingen idag innan Grencuperna junior ska inte tävla men längtar ändå:) nu ska jag dricka mormors saft och läsa bok:) wiie:D

Lördag: var med mamma och pappa till henrik för att laga bilen,sen hem och åt sen ladda inför nöjes,tjugo i åtta drog jag med bussen ner:) mötte merie käka donken,sen så gick vi mot nöjes stannade vid våran parkbänk och förfesta lite ahahaha:P sen ringde jag alice var underbart att prata med henne älskar när hon pratar värmländsa hahaha:) sen så gick vi in på nöjes och shaka gärnet,, drack en shoots med det var mkt gott:) hiihh, sen vid 2 drog vi ut och vänta på marie pappa sen skjutsa dom hem mig:)


söndag: upp  vid tio,sen så äta sen åka te gympan, gick bra för barna, sen så vare våran tur hade fristående och tumbling tyvärr kunde jag nästan inte ens springa men körde lite hopp ändå och passade med lotta lite:) hihi.
skoj skoj,sen hem och duscha äta och se tv:)


måndag: inget typ,gick te affärn och handlade ,sen hem och det spöregna tyvärr, sen så tog jag bussen te stan skulle hittta en present te nina och en till Anna och det gjorde jag, sen så hälsade jag på adam som gick in i mitt i city när jag gick ut,sen mötte jag syster på torget så tog vi samma buss hem och sen var det mat gott:) sen så blev det hockey faaan att dom looosa orka:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0