måndag.


börjar väl med söndagen som bestod av att först skjutsa mormor och morfar mig te hammarö för vi skulle ha gympamöte kl 13.00 sen så hade vi det till 14.45 typ sen tränade vi våra barn kl 3 sen så var våran träning kl 5 det var skoj vi sprang coh sprang och sprang:P och jag körde en salto bara sådär grymt!:P hahaa

idag äre måndag gick upp vid 9 ska med mamma och klippa sig sen vid 11 sen vet jag inte vad vi ska göra, vill ha ett par klackskor eller nåt annat kul;)

imorn äre tisdag och först gympa med barna sen med mig själv.. ingen gympa onsdag för barna valborg jue då och ingen träning för oss på torsdag 1:a maj då:P så gympa söndag nästa gång eller fredag kanske vi har fristående vet ej:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0