ny vecka!:)


Jappps ny vecka igen då,vad tiden går fort minsann!:) måndagar är tråkigaste dagen på veckan egentligen är väl alla förmiddagar tråkiga på veckan men,jaja gick upp vid tjugo över nio,sen frukost,sen så såg jag 2 andra avenyn avsnitt , sen tog jag en cykeltur det var skönt i det vackra vädret,sen pekås och köpte godis och kokkosboll, nu ska jag nog ta ett glas cola och kolla det 91:a avsnittet av andra avenyn det är lätt det bästa programmet:)

imorn äre tisdag och gympa och hela veckan äre gympa till och med lördag för då äre våruppvisning:)

snart Maj ju inte långt kvar, och kryssning blir då fast jag är rädd för stora båtar men det ska nog gå bra:)
sen födelsedag fyller inte alls någon rolig siffra men:P sen äre SM ska bli skoj, sen så äre Alices student längtar mkt ska bliii skoj,sen kusins ? eller julias ? eller saras det spörs:P sen USM och gröna lund wiie:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0