onsdag och valborg:)

GRATTIS min Kära vän EMELIE (ämil) på 21-års dagen idag!:)

igår var en bra dag, sol och så, var te stan lite, gympa senare och då körde vi ute uppvärmning med solstrålarna det var skoj tyckte jag hehe:) sen inne träning,sen vare våran tur först tumbling sen trampett gick bra idag och AK hade världens finaste dräkt som hon hade sytt själv hon är bra hon,tur att hon finns hon är bäst:)

idag då? valborg tråk tråk, halv fint väder och så kmr säkert regn, gick upp kvart över nio gött gött, vet ej vad som sker idag , ikväll ska jag nog ta mig en tur te brasan måste ju se när kören sjunger det kan man inte missa heheh:)

imorn torsdag = städa sa mamma så bäst att lyssna,röd dag med tråkigt som faan det och min mormor har namn sdag imorn Valborg heter hon i mellan namn:P  hhahaa fult. och min gymnast fyller 9 år:) det är lite coolt för det är både första maj imorn och kristi himmelfärdsdag:P

fredag vet ej vad det blir, men lördag köpa en till present te marie lovade mamma och sen på kvällen ska mamma skjutsa mig te marie i deje wiie:)  skoj skoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0