onsdag:)


Igår var en bra tisdag, var och fikade med mami och papi och så:) sen buss te hammarö och tränade mina gympabarn dom var duktiga idag!, sen så tränade vi och jag körde 3 saltosar utan att tänka det var bra gjort och typ 4 försök på handvolt 540 och jag stod en gång så det var bra hihi,

idag äre Onsdag, gilllar inte onsdagar  man blir tråkig av onsdagar, alltså jag skriver inget vettigt jag men ändå:P vet inte ens vad jag ska skriva ändå:) tråk osndag vare jaa! man blir sur på onsdagar fast inte denna men annars så:P idag har jag suttit inne och glott hela dagen, regnar ju ute och dp vill man ej gå ut, var tvungen att gå ut sen på eftermiddagen för skulle till hammarö så jag åkte buss, tränade solstrålarna gullungaar alltså:)
 sen regnet igen och gå te bussen för att åka te mammas jobb för jag skulle åka med henne hem.väl framme så var jag där en stund och då passa marie på att prata snusk som vanligt haha:P hon är rolig , sen så fick jag med mig sallad hem och mamma med,sen blev det dusch nu sitter jag här med mitt cola glas:) ihihi. sova sen blir och torsdag imorn jag älskar den dagen:) hoppas den blir bra måste se hur jag kmr te gympan mamma jobbar och morfar skulle på begravning:( men men får lösa det:)


ÅHHHHH jag får nästan damp snart! jag bara funderar och funderar men det leder ingen varttmen:)  vet inte riktigt hur man ska lösa allt , men en dag äre väl bra hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0