söööndag:)


nu har det varit gympa färst minitruppen som gick bra men jag fick en smock av min gymnast i rondat flickisen men det får man tåla, men trodde att jag skulle få en blöda näsblod attack men det kom ingen men ont gjorde det och sen fick AK en likadan av samma person:P sen så vare våran träning vi dansa shoppingdansen i 2 timmar och den sitter någorlunda, sen så hoppa vi lite körde  nåra försök te 2 och en halv skruv mne stod inte idag men amanda ställde en wiiie:) fränt:) nu sitter jag här åt nyss s¨åäter jag glass och chokladsås och bär:d



Underbart väder ute när man vaknade nyss:) med blå himmel och solen som skiner!, wiiio, har ätit lite frukost nu med:) sen t og jag och anna en promenad te affärn och handla glasss och nu har jag nyss ätit mat med snart ska jag byta om,  sen åka till gympan och träna mina skitungar minitruppen:) sen ska jag träna mest dans tror jag shoppingdansen, sen så hopp kanske?:) hiihih skoj skoj:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0