tiisdag:)

Underbart väder idag med sol sol sol:) har gått lite och sen läst lite på balkongen, men färg fick man inte minsann alla är bruna men jag är vit haha:P sen så tog jag bussen te stan och mötte upp spaak vid busstationen så köpte vi en varsin glass som vi åt mums:) sen bussen te hammarö och slappa lite innan alla kom:) sen plocka fram sen tränade jag solstrålarna:) sen så hade vi träning  körde shoppingdansen först,gick väl ganska bra idag men inte skruvarna på  hopp eller joo lite, sen körde jag bomflickis man fick as ont i käken, sen på slutet dansa vi igenom shoppingdansen igen hiih:)

imorn blire ut och gå lite om det är sol och sola lite på balkongen också:) sen ta bussen te hammarö och träna solstrålarna:) wiie:D


mkt saker att se fram emot gott gott:

- Våruppvisning 26:e april , djupsundshallen:)
- 5:e Maj Marie 21-år
- 11:e maj Tina 20-år
- 12-13 Maj Kryssning med marie
- 13:e maj JAG 21 -år
- 1.a juni SM winners final med alla ledarna.
- 4:e juni Alices student i sthlm:)
- 5:e juni Eriks student och julia och saras:)
- 6-8 Juni USM , AK,karin,therese och nina kmr te sthlm och gröna lund :)
16-19 Juni . Sommarläger 1
borde sommarjobba med blööö på alla jobbb:P
Allsång vore med?:) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0