tisdag:)


Dagens bästa
: gympan var bäst och skrattet i slutet:)
Dagens skönaste: att solen kikade fram förut:)
Dagens mat: korv och makaroner
Dagens vill ha: godis:)
Dagens saknad: Att träffa sanna saknar jag väldigt mkt:)
Dagens klädsel: gympakläder.
Dagens humör:  glad:)
Dagens godaste:  chokladen:)
Dagens värsta:  inget:)


japppps tisdagen var en bra tisdag, körde bra på gympan idag det var skoj:) mkt skratt i slutet det behövdes kände jag:) ihihiih pörn skada sig men:( det gick nog bra..

och nu är jag glad, marie frågade om jag ville följa med på den kryssningen hon ska på 12:e maj jaaaaa jag ska med och jag fyller år 13:e wiiie:)  jag längtar mkt mkt mkt:) marie är braaaa:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0