toooorsdag.

GRATTIS ELIN 21-ÅR ,NINA 16-ÅR och ALEXANDRA 15-ÅR:) wiie

Älskar torsdagar,vakna tio i nio as pigg gött vare,sen låg jag och läste lite nu har jag ätit frukost:)
åkte te maxi och handlade risifrutti och ramlösa blåbär var så gött ute med sen en tur te lindex och köpte en liten hårspray, sen så hem och sen se kullmannen som jag äntligen hade fått älska den:) sen så te affärn igen denna gång cola och tidning m.m sen så hem och åt sen bytte om sen bar det av mot gympan.såg bra ut idag tycker jag faktiskt:) ihihih , sen packade  vi in allt i kärran sen vänta vi på karins mamma sen hem:)
nu är jag skit nervös har nervös huvudvärk med hehe:P ska sova snart :) göttitt:D


imorn ska jag gå upp i tid sen träffa pörn och amanda vid tio i tolv i stan för att sedan handla baguette på sjökvisten goodaste baguetterna som finns:) ihihihi gött gött:) längtar efter Tina, emilia och m.fl Alice och julia med men dom får jag inte träffa denna helg:) ´


Blir underbart när jag ska te sthlm på studenten 4:e juni då får jag träffa min alice:) wiiie:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0