tooorsdag:)


idag har det varit en rätt så bra dag, var ute och gick förut sen så mat :) sen åka te gympan det var skoj med hopp i alla fall men tumbling kan ju typ dööö eller nåt, hatar tumbling golv..och vi ska dansa paris hilton dansen på uppvisningen  ? inte för att jag vill men jag måste tydligen, hatar sånna danser usch , men men , vi får väl se,
men men sen skada aejkan sig hon gjorde en AK slide dom är faan livsfarliga men denna gången fick linda armen eftersom hon tog emot sig med armbågen synd om henne:( hennes fingrar och allt var blåå men men ..
nu är jag irriterad på massa bajs, men  jjaja ska sova i itid tror jag.)

fredag imorn redan helg igen liksom var ju nysss gympahelg:)
alfie med familjen anna ska ha partaj här så:) och fristående men det blir väl paris hilton dansen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0