tuesday!:)


tisdagar är bäst, gick upp halv tio:) åt frullle klädde på mig, Sen åkte vi te bergvik så fick jag två nya sporttoppar på Lindex eftersom min andra hade gått i sönder, sen så skutberget där vi fikade gött, sen släppte av pappa hemma sen for vi och handlade lite:) ihihh.
sen äre mat kalops haha:) fyy men aa:)
sen  solstrålarna träning sen egen träning ska säkert se från tävlingen idag ihih, bäääästaste fristående poängen ever:) hhii göttt,
sen imorn äre också solstrålarna torsdag gympa, fredag fristående och alfie med familjen utom Anna som har partaj hemma eftersom fyllt 18 år:) sen söndag gympa lördag?:P


jahap har sökt tilll lärarprogrammet te hösten, sökte 3 inriktningar i karlstad en i sthlm, egentligen villl jag jju sthlm så jag kan flytta dit men man måste ju ha skit Engelska B då men jag venne vi får se hur det blir:) skulle vara roligt att bo i sthlm så man kunde träffa Alice,tina och Salo lite oftare:) saknar salo :)
ett jobb vore jag ha med men tråkigt och körkort blöö:P

vi ska nog te SM och kolla då blire att hejja på salo och sofiaflickorna såklart:) hehe

viktiga datum!:)
26:e april - våruppvisning
11:e maj - tina 20 år
13:e maj.- Jsg 21 år
31 maj-1 juni - SM i täby
4:e juni - Alice tar studenten
5:e - kusin erik tar studenten
6-8 juni - USM täby:)
12:e juni - lina och johanna tar studenten :)
sen äre ju sommarläger där vid midsommarveckan med:)
ett sommarjobb vore men vart?:P hoppas jag får jobbet på hemtjänsten med marie:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0