våruppvisning:)


japp en lyckad våruppvisning med 2 föreställningar,och shoppingdansen var kul även fast jag var tveksam i början om jag verkligen ville vara med på den men tvingad blev jag jue så hade ingen talan!:)
hoppet gick bra mattan med:) och mina solstrålar skötte sig utmärkt och var as bra:) ihihi underbara också fick jag ett "grattis på namnsdagen " kort av ida så sööt så:)
nu är jag hemma och är as trött har ont i foten det pulserar as jobbigt har säkert slagit mig eller så har jag nått som är där som är löst eller nåt haha:P
var uppe med tuppen elelr aa vis 8, åt frukost, nu har jag nyss cyklat te affärn för att köpa risifrutti tur att det var nåra folk där redan pinsamt om hade varit först, som jag och sanna först in på HM hahah:P


imorn äre gympamöte kl 13.00 sen barngympa 15.00 sen egen gympa 17.00:) heheh skoj s koj:) gympa är mitt liv:)

förövrigt har jag och alla theresor namnsdag idag wiie:)
och GRATTIS salo med som också har namnsdag, och grattis till svenska cupen guldet underbart!:) är stolt över dig..:)

förövrigt igen så saknar jag sanna väldigt mkt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0