vecka 16-måndag:)

Idag Fyller min Kära vän Sandra salo 20-år , min sthlms vän numera hon lämnade oss värmlänningar för att plugga i sthlm:) GRATTTIS en masssa ha en fin dag!:)

igår vare en rätt så bra dag, gympa och massa sen slappp det är gött somna i tid gjorde jag också för en gångs skull:)

idag? måndag hatar måndagar värsta dagen på veckan och onsdagar .
gåttt i 25 minuter kom nyss in jag är duktig jag, fotade på vägen men mest på mig själv haha:P
tråkig dag ialla fall, först vare varmt,sen spöregn sen sol nu igen på kvällen mysigt:)
ska duscha snart sen Andra avenyn och kvällsmat,sen sova i tid kmr jag nånsin hålla det?:P Nee haa
imorn innan gympa vad ska jag göra då tro, ut och gå kanske stan kanke vore nåt:) och göra vad utan pengar bajs bajs... jajaj så äre när man är pank och inte har ett jobb,men det skulle behövas just nu:)
snart fyller jag år också eller aa om en månad igår,jag har redan önskat mig en massa, dom fina glasen på mansin, cocktail glas, snaps glas dom fina på åhlens, en John fogerty biljett, en gympa dräkt haha:P ( kmr jag aldrig få men) sen så pengar också måste jag ju ha:) kläder också kanske eller presentkort:)

jag längtar te sthlm 4:e juni till min pinglas student:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0