dag 2 och träning:)


jahap då var nästan denna tisdag slut om ett tag, åkte som sagt in te stan och mötte terr lite ,besökte systemet där brandlarmet började gå så vi fick gå ut jag och terr bara skrattade haha:Dsen så väntade hon med mig tills min buss kom så åkte jag mot hammarö och sen vare barna var skoj men faan va trött man blir, sen så gjorde emma roligaste grejjen mitt i  volten åkte byxorna ända ner te knäna , jävel va jag skrattade ,sen promenera vi mot ica och köpte lite bland annat ett winerbröd gött dä, sen vare våran träning var så sjukt trött, vi hade tumbling hela träningen, mina ljumskar gör förbannat ont med det knakar hela tiden:( blööö på dom
idag har jag även fått csn papper fattar nada, och skattepengar hahaa 199 kronor:)


imorn äre onsdag, gympa läger igen:P

bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0