fredag.


hoho;) ,äntligen fredag, sov mkt gott i natt för jag hade täcket i idag och det var gosigt:) , mamma kom in och väckte mig fem minuter innan jag skulle upp oj oj va trött jag var då, sen tjugo i tio gick jag upp,
hade ont i magen med och sen visste jag vad det berodde på, blööö:( .
aja sitter här vid datan ser ut som om jag kommer göra det hela dagen orkar inte gå nånstans , kanske går ut lite sen har inte bestämt mig, ska köpa sprite med nångång. kanske blir en film sen det vet man aldrig:)
annars blire lugnt idag, ska ladda inför imorn partaaj då:)

söndag äre gympa, först barnen sen jag själv skoj:) sen så måndag börjar jag i skolan ska bli kul men jag är nervös hahaha:P , blir nog bra sen äre gympa måndag barn, tisdag barn och jag, torsdag gympa, fredag fristående, söndag barn och gympa:P hahaa oj oj inte en ledig stund tror jag, sen äre västerås läger har kryssat JA på lappen men har ändå inte funderat klart om jag ska med det är ju så himla svårt, men kanske följer med första helgen sen den andra som är bara över dagen kanske ja skippar kommer ha att göra i skolan med tror jag så hmm.

neej nu blire nog lite film, bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0