Fredag och sista dan!:)


Åååh sista dagen på denna vecka så jävla gött, gick upp tio i åtta, blev glad över att det var gympa på tvn, okeeej det varade dock inte länge efter tio minuter började handboll, satt kvar och kolla lite på det, åt frukost och såntm klädde på mig och drog sen ner mot stan, postade två brev innan och sen åkte jag ner, gick te banken för att sätta in mina skattepengar, sen tog jag ut lite, och köpte en sjal för 15 kronor haha, sen handlade jag risifrutti, wienerbröd och lite godis, mumma, sen väntade jag på buseen mot hammarö tillslut kom den och det var gött,sen började vi träna dom och jag var verkligen dödens. och gymnasterna med men det gick bra, vi hoppade hopprep sen när vi körde styrka med karlstad tjejerna sista passet dom orkade ju inte:P och jag hade ju tyvärr lovat,och fy faan va jobbigt det var att veva, sen så tillslut blev det avslutning och då körde vi gladiatorerna och sista grenen var gatloppet fy faan va kul , anna ,Ak ,karin,emma ,linnea och elin var gladiatorer och lotta och jag domare hahaha:P åh herregud har nog aldrig skrattat så mkt, rolig syn, då säger fanny: anna ser inte ut som en gladiator, hon ser ut som en strippa hahaha:P jag dooog då, sen ba: jaa men hon har ju två toffsar och stod på alla fyra hahhahaa:P fanny är kul ibland en annan dag sa hon te mig : terran,hur gammal är du egentligen hahaha:P
sen i alla fall plocka gymnasterna bort lite saker medans vi tog tumblinggolvet och alla tjockmattor, fy satan va svettigt, sen så skulle mamam häma mig så jag väntade i 20 minuter satt på bänken ute och sola sken, gött, sen åkte vi te ica spara och köpte naturgodis och lite andra saker, sen hem och toa äntligen och mat,sen dusch.sen har jag sett sing a lo9ng och tråkat, läst bla carolines roliga blogg döör typ:P roligaste var jue "Anders "skojarn" Grahn, med en inte lika "skojig" son " bästa stämmer gör det också:P

jahaap imorn äre lördag innebär stan och ikea med merie, sen så söndag gympa:) måndag ledarmöte, tisdag gympa onsdag? torsdag gympa m.m
hoppas på att träffa sannis nån dag med,saknar henne så mkt:)



Mina vänner som gladiatorer,
anna hette rainbow hahaha ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0