fredag.


igår vare som sagt torsdag,var i skolan tills 3 var rätt trött då, åkte till stan och sen hammarö för att träna klockan 5,gick faktiskt bra fast trampettten var dock inte riktigt min bästa vän men, det gjorde ont i ryggen hela tiden spände mig nog inte tillräckligt kanske:) .sen tumbling joorå gick sådär, och sen det värsta av allt springning utomhus okeej det gick rätt bra för mig gick lite också men aaa sen vare hemfärd skjutsa hem ida först och sem hem o ch duscha och se´n kvällsmat, gött gott, sen vare sovdags lite senare..

och jag får CSN pengar jag är glad:)

fredag vare idag jaa, underbart gött, gick i skolan från 08.30 till 12.00 eller lite innan slutade vi ,sen gick vi med våra grupper och skulle planera inför seminariet på måndag, vi har kommit på en bra ide så det funkar nog, gött att känna att helgen är lite slapp sådär men ska nog läsa lite i den tråk boken:P sen bar det av te stan och sen banken och sen akademibokhandeln och boka en bok, sen så hem och åt lite sen iväg igen denna gång på dansträning gick bra,sen köpte vi pizza det var göttit, duschat nu och snart blire dobiidoo..hihih och läsa tråk bok:P ¨


imorn äre lördag, hoppas på nått kul, och söndag först framtidstruppen möte,sen gympa med dom ,sen solstrålarna möte sen gympa själv.)

bye och hoho:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0