gympa.


GRATTIS LOTTA 20-ÅR!:)

torsdag är en bra dag på veckan den bästa så att säga:) ,gick upp halv tio väckte anna genom att sjunga lite men ungen kom inte upp för sänga,sen skrek jag ska du inte se .. tillslut så kom hon upp haha:) ,såg blue water high, sen så frukost youghurt och kaffe blev det, kaffe som jag aldrig dricker men om man ska lära sig dricka kaffe så borde man dricka det lite då och då det är inte speciellt gött men man vänjer sig väl:), vill ju inte bli som mamma som bara dricker saft när man är nånstans:P
var iväg te ikea fick gå te jättens väg först dock men aja det gick bra dock regna det men hade paraply så klara mig,sen ikea , och jävel va lång tid det tog kan jag lova, hahha kom aldrig därifrån men tillslut bestämde jag mig vad jag skulle ge lotta och sen så gick jag te bergvik för att  ta bussen därifrån okeej missa den med 50 meter typ, så fick vänta i 14 minuter men, men nyss har jag ätit soppa och pan pizza,ska vila lite tror jag, sen byta om sen ta bussen mot hammaö och träna..
 jag saknar sannis med , hon är den bääst:)

bye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0