helg:)


gött med fredag, väckte min syster i dag med , åt frukost även kaffe idag med haa:) , sen så vandra vi till mamis jobb i regnet och hämta lite pengar,sen gick vi te stan och fikade på farbror melkers mkt gott:) ,sen kika vi lite och jag fynda ett sommarlinne på lindex för 14.50 haha, sen monki en gul tshirt för 25 billigt anna fynda med lite,sen hårspray på åhlens,sen åkte vi hem ...
såg OS -invigning ojj va mkt länder + att sverige var nr 186 så jävla drygt men men:)
sen har jag ätit nyss med var gött, ska duscha snart sen tråka.

imorn ska jag övningsköra med mami och moffi) skoj skoj:)
sen söndag äre fotboll, syster ska spela mot villastaden:)

bye:)


          None
       syster och jag.:)                 me and sannis:) 

             
 Lilla pussgurkan:)            Karin och AK:) 


så lite bilder , det blev fint:) bye bye:)       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0