Lägervecka dag 1 och måndag:)


ååååh gick upp för tidigt, för skulle ju besöka arbetsförmedlingen innan men nu ringde hon nyss och så tog hon bort mig för jag ska ju börja skolan så:) men men lika bra att vara uppe innan mami åker för sen blire ju ensamt hehe, ska äta frukost snart sen så byta om sen ta buss te stan och sen buss mot hammarö,så äre gympaläger eftermiddags ledare även detta läger ska bli mkt skoj:) ,
och nu sitter anna och carro påväg te sthlm med, dom ska vara borta te torsdag och sova hos våran morbror skoj för dom hade inte tackat neej om att åka dit jag heller men jag har ju besökt sthlm många gånger i sommaren så får väl räcka för den här gången, man vet ju aldrig om det blir footloose, eller vad säger du sannis:)


första lägerdagen avklarad,roligt men tröttigt, åkte med emma hem, åtit mat med
duschat och åt mat igen sen när mamma kom hem honhade med sig kycklignsallad från jobbet mkt gott vare:) , sen fick jag reda på en lite hemsk grej faktiskt så sitter här och tänker på varför allt är så orättvist!, men men hoppas det ordnsar sig ändå, blööö. snart blire sova:)

imorn blire en lång dag dock, först läger 12.30-16.45 sen äre ju gympa 18.00-21.00 kmr vara så tröttt, likadant äre på torsdag men men:) skoj ändå tkr ju mkt om gympa så:)  ska nog träffa terr lite innan på stan innan jag åker te hammarö:), kan vara kul var längesen:) 

bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0