lördag.:)


åååååh det var gött att lördagen kom ,har varit en hård vecka, klev upp tio i dag typ var så trött har inte sovit ut på länge faktiskt, är trött sen förra lördagen när jag och marie härja i kr-hamn haha:P
åkte te ÖB med mami och papi sen skulle vi till kil och fika men det var stängt så det blev en tur genom stan sen handlade vi sen kom vi hem och jag börja kolla på heartbreak hotel jag älskar den filmen:) , åtit mat med, ska snart duscha sen äre sommarkrysset för hela slanten, christer sjögren;) haha,

förövrigt gifte¨r sig annika ullman idag wiie:)

roligaste förut min morbror ska flytta till NWT huset, så åkte vi in på den gatan så säger mami te pappa: vad vare du skulle göra här då?:P pappa ba: vadå? det var ju du som ville svänga in hit... haha roliga dom där två ,pappa ville inte ens svänga in dit men mamma gjorde det ändå så det var ju hennes fel egentligen:)
det var kanske inte så himla kul men justr då haha,

pratar med bästa sannis på msn nu :) hon är bäääst saknar henne:)

imorn blire första gympamöte 1, sen framtidstruppen,sen gympamöte 2 sen gympa själv:)


sen i veckan blire skola måndag,onsdag,torsdag,fredag.. sen västerås läger lördag-söndag:)

BYE;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0