lördag:)


äntligen lördag eller vad säger man, dock var det den enda dagen denna helg man var ledig från något!:) , vakna vid 9.00 åt frukost, sen drog jag mot stan och mötte merie så åkte vi te ikea och fikade där och jag och marie köpte en varsin gosa slån kudde för 12 spänn, haha snart kommer jag inte få plats själv där i sängen men nu får det vara bra med sånna kuddar:P , sen så åkte vi te stan och sådär, och kikade, sen systemet,sen donken mummms:) sen köpte vi lite ljus på Djmoda, sen så for marie hem och jag hem , duschade då och sen åt och sen såg jag barnen på luna,  nu äre snart sommarkrysset wooho:)
och sannis är i sthlm på the voice hiiih:) skoj skoj ..

imorn äre alltsdå gympa igen, sen måndag ledarmöte o.sv
vill träffa sannis med hoppas det blir så :)
sen statt på lördag marie och jag och kanske nåra fler vem vet:)


snart skola med måste handla block med. nervös är jag:)

byye eller hoho som sannis brukar säga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0