Lördag - söndag


Lördag:  jag och marie möttes i staden för att sedan ta bussen mot kristinehamn,vi kom fram kl 5 och då gick vi yill pizza house och åt det var mkt gott, sen så gick vi en runda sen till mastis typ fast andra sidan fick gå runt allting för jag gick fel haha:P satte oss på en bänk lite och så, marie öpppnar första cidern haha,smsade lite med sannis med:) , sen så  gick vi till järnvägsparken i stället och satt där och det var gött, sen kissnödigast i sverige jag lovar gick vi till statoil fort som satan, och det var då gött, sen hamnade vi vid stationen satt där på en bänk, roliga människor vi är haha, sen så lite senare så gick vi te sannis och hälsade på och sen gick vi till statt elelr cyklade marie kunde faan inte cykla skit unge haha:P men fram kom vi och in gratis kom vi gött dä, och sen så blev det dans och grejjs där och massa , sen så vid 2 gick vi , först statoil sen följde vi sannis hem, hon är gooo, min gooseboll:) iihihih, fick låna toa och en tröja och ett par strumpor frös faan ihjäl , snäll hon:) .sen gick te statoil igen och marie köpte lite mat, sen visste vi inte vad vi skulle göra, men då ringde lisa så då gick vi dit och sov där snällt ja:)

söndag: gick upp 9.00 för att sedan gå te station, fem över tio gick bussen gött, väl hemma så duschade jag och bytt om, har dock inte ätit nått är ointe speciellt hungrig tror jag men nått måste jag få i mig ska ju  träna sen i 3 timmar med:) vi får se
det spörs..

sen fyller även min MAMMA 47-ÅR idag GRATTIS!:)

bye bye:; ) imorn blire skola:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0