Lördag-söndag:)


begav mig iväg te mammas jobb i går och skulle äta mat,sen buss mot stan vänta där as länge sen kr-hamn bussen:) sen gick jag till sannis,sen blev det karamelllagret sen så hem igen och så:) sen vare mat , den kycklinggrytan är as gooood:) wii,, sen så kom jessica så blev det förferre lite eller aa, sen efter elva kom vi iväg mot statt jag,sannis och jessica,sen in i kiosken,sen ta ut pengar sen kom  vi in inte så mkt folk där vilket var lite tråk men, shaka ändå lite granna och såådär:) sen så gick ut vid halv två, dom spela skit dålig musik med, haha men vi gick lite överallt först till mastis och kolla,sen till  elin och hämta ronjas cykel,sen åkte ronja hem och vi följde jessica, haha hon skulle besöka nån men det var tydligen ingen hemma där så vi skulle försöka klättra upp och in genom fönstret för det lyste ju haha men det gick inte för det var på andra våningen , jävel va vi höll på där och försökte klättra upp sen tillslut satte vi oss på bänken där ett tag,så kom jessicas mamma och hämta henne så gick jag och sannis hem, såg på rosa avsnitt och sen somna vi väl,

söndag: vakna as tidigt som vanligt så jävla tråk ,men sen så vid halv elva vakna sannis också:) såg på rosa ,sen så slappa vi lite,sen spg vi på mamma mia the movie på hennes data., jag älskar faan den filmen:) sen så följde sanna mig te bussen för hon skulle cykla hem te elin:)
bääst sannis ,är alltid roligt att va med henne jue:)
sen kom jag hem te stan då tog jag buss te mamis jobb och hämta nyckel, sen så fick jag med mig pannkakor hem sen så for jag te stan igen sen hem , duschat , bäddat nytt i sängen, slängt saker i tvätten,

jag åt mat fast det var äckligt var faan bara törstig:P så drakc massa mjölk och cola:) sen så hjälpte jag mami hänga tvätt,nu har jag nyss duschat igen för andra gången idag haha skit gött:) läser lite bok nu

måste bara säga att sanna är så himla underbart bäst hela tiden!
hon får mig på bra humör alltid!:) , tur att hon finns vill jag säga:)


bye bye :)

  
sannis och jessica.          sööta igen:)
party brudar:)

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha =) men det var ju roligt att klättra..

2008-08-05 @ 23:40:40
URL: http://jessicabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0