lördag:)


gick upp i typ ottan idag, fem i sex ringde klockan då undrar folk nog varför jag var uppe då,skulle se OS i gympa på tvn kl 6 vilket det inte var något så bestämde via sms med pörn att nu sover vi nog igen ,så sov tills 9.00 när klockan ringde orkade inte så låg kvar tills tjugo över, gick upp och såg saltkråkan älskar programmet, sen så klädde jag på mig sen drog jag och mami till maxi där vi skulle möta mormor och morfar, och då följde morfar med oss ut te skutberget så övningskörde vi och mami satt i bakstätet de tvar skoj sen åkte vi mot sörmon och då kommer värsta spöregnet höll på att dööö däär men jag klarade det med och morfar var imponerad på att jag kunde faktiskt lite grann ändå, sen så körde mami tebaka så släppte vi av morfar så handlade vi på coop forum yeah.sen hem och nu har jag nyss städat och varit duktig och nu gör jag lite korsord så äre väl snart mat med äre väl tänkt gott gott,kanske ser lite playa del sol med sen favort program det:)

kväll nu då, åt mat förut,sen såg jag playa del sol och gjorde korsord, sen vare gympa på tvn så jag såg herrarna så jävla grymma!:) ,  sen barnen på luna hihi:),sen så duscha jag och sen sommarkrysset nyss..
Nu har jag dock mkt mkt tråkigt, är rastlös i bött och vet ej vad jag ska göra, ingen rolig på msn, kunde hoppas på att det kmr in nå¨n trevlig snart och pratar med mig och gör mig lite glad, nu är jag dock lite irriterad:( så jävla tråkigt liv just nu,

men imorn gympa ska upp kl 6! , sen äre fotboll syster ska spela mot villastaden ska kolla, hoppas regnet håller sig borta är ju så tråkigt att kolla om det är regn!

ny vecka snart med innehållande gympaläger för fulla muggar måndag-fredag med gympa tisdag,torsdag och söndag nu börjar dom också blöö!. sen så äre vecka 34 och jag och marie ska troligtvis till statt den helgen haha, vi får se!, sen så börjar skolan och det blir skoj hoppas jag kmr säkert vara nervös. också måste jag besöka arbetsförmedlingen på måndag och meddela att jag kom in där:)

byeeee!




bästa morfar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0