Måndag:)


igår efter träningarna var jag så sjukt trött, sen gick jag och la mig vid elva öch då tror jag tamefaan att jag somna direkt, för på morgonen halv sju när klockan ringde så hitta jag inte mobilen men den låg i sängen så tydligen hade jag somnat med den där haha:) oj oj,

gick upp halv sju som sagt idag, tog bussen tjugo i åtta min sega syster kom 10 meter bakom mig hon är seg jag lovar. höll på att borsta tänderna när klockan är typ tjugo åtta ochbussen kmr snart liksom smart,caroline satt i busskuren jag ba: anna kommer där haha:P hon ba: OKEJ:P haha, sen så vänta jag i stan på nästa buss, sen så väl framme vid universitetet satte jag mig på en bänk och väntade på carro, hennes buss var lite sen. men sen kom hon tur var väl det. gick in och man skulle fylla i att man var där.sen så fick vi massa saker kalendrar och sånt. sen visa jag carro runt lite, jag var en dålig guide kom ju inte ihåg så mkt. kvart över tio skulle vi samlas i aula magna då vare massa som tjöta, sen halv tolv vare mat, åt macka och kokkosboll. ett började vi igen och då  vare mer tjat och man fyllde i nått papper och fick pärmar och grejjs. sen lite rundvandring,sen vid tre tog jag bussen te staden för att köpa lite på konsum v ar hungrig.sen åkte jag te hammarö och tränade solstrålarna. sen så hemma äntligen har duschat och så nu blire nog makaroner mums:)

imorn äre andra dagen på universitetet jag är nu lärarstuderande , sen ska jag hem sen äre hammarö och barngympa sen egen gympa:)

tänkte lägga nåra bilder från kr-hamn här också:



röd runga haha:P 
 

glädjeskutt :P

orkar inte mera nu ..bye bye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0