måndag, ny vecka igen!:)


japps måndag äre idag inte en så himla rolig dag på veckan men, vakna halv tio som vanligt, åt frukost,sen cykla jag te ica och handla lite godis till OS gympa grenfinaler sen haha:

blev OS finaler, sen mat,sen playa del sol skräll eller vad säger du sannis?:P haha, sen så cyklade jag och emma till Hammarö fy satan va jobbigt de tvar på dit vägen dog nästan, sen så kom vi  te mötet och då fick man bulle och festis mumms:) sen skulle vi cykla hem med men då tog vi jakobbergsbron gick lite fortare, hem sen duscha och kvällsmat, nu degar jag har registrerat mig på nått grejs med så nu äre bara skolan sätter igång:)


imorn äre tisdag vilket innebär gympa på kvällen vad jag vet annars inget planerat inte onsdag heller och torsdag gympa, fredag? lördag äre statt då med marie, det kan bli roligt;)

bye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0