Onsdag.


klev upp samma tid i dag som vanligt, kollade på blue water high bästa programmet på morgonen lätt, och åt frukost gjorde jag sen med och såg på allsång på skansen så jävla bra med mamma mia tema,sen så såg jag svensson svensson- julavsnittet, sen fick jag ett ryck och städade mina lådor i skrivboret hitta massa roliga saker och massa skräp med ,det var bra att bli av med lite, nu vet jag ej vad jag ska göra, lovade mamma att skala potatis tills hon kommer hem eller bara skölja av dom eller nåt haha så det ska jag göra blir nämligen fiskbullar och potatis te mat:) sen ska vi dra mot qbik stugan där anna ska samlas sen blire skattkärr och fotboll:) skoj skoj.

imorn äre gympa igen och sådär, helgen är ej planerad än men det spörs väl  , sen nästa vecka gympaläger skoj skoj:)
måste besöka arbetsförmedlingen nån dag för att meddela att jag kom in på universitetet,
ska bli skoj att gå i skolan ,plugga gäller nu massa massa :) ska försöka komma igång ordentligt med körkortet här snart med nån gång som jag aldrig kommer lyckas med känner jag haha:P



bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0