onsdag.



idag äre onsdag, terr ringde kl 9.00 haha, trött var jag då´,men gick sedan upp kvart över nio, ska äta frulle, sen så klä på
mig...

Denna dag har innebart först möta marie,sen kika lite på stan. sen dra te bergvik för att fika på IKEA,sen så åkte vi tebaka, gina för 2:a gången eller nåt, skulle jag har den blommiga kjolen eller den svarta klänningen, hade typ dampet, gick och åt för att fundera, kom ingen vart, tebaka te gina haha herreguud, hade damp, köpte klänningen , min syster tyckte dock inte det, och jag ville ju ha båda får se hur det blir. jaja, sen så handlade vi systemet tog tid vill jag lova, men sedan var vi klara, gick te mitt i city och fikade med winerbröd från konsum mkt göttit:) , sen så gick vi te hemköp och skulle köpa plastglas , hittar marie två plast vinglas så det blev dom haha, lite pinsamt att betala dom sedan haha.,
sen väntade vi på donken tills våra bussar skulle komma, då var det dansbands musik på där och gud va nöjd jag var! en som inte var särskilt nöjd var nog AK haha:P
hemma sen och har duschat och så , gör lite korsord och pratar med folk på msn:) mkt trevligt.

igår vare tisdag och då satt jag inne och såg gympa på tv , YES äntligen ett guld till USA denna gången i redskapet bom . shawn johnson,silver till nastia liukin USA:) yeaah. sen så lagade min kära syster mat till mig, och hennes 3 kompisar, sen bytte jag om och sedan drog jag te stan lite och sen hammarö bussen. var en ganska rolig träning ialla fall hopp för det är roligaste jue, men men, sedan dusch sen kvällsmat, sen sov jag.

imöra blire gympa igen,hopp tumbling sen springning fy faan:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0