onsdag dag 3:)


jahapp, vakna vid kvart över åtta och gick upp och åt frukost och såg lite på OS . var dock fäktning och handboll inte så himla kul ,men sen blev det blue water high älska programmet, imorn äre sista avsnittt haha, sen så for jag te stanoch väåntade lite på torget sen tog jag bussen mot hammarö, väl där vila lite sen vare dags för barna var skoj:) men hade sån jävla tränmingsverk sen igår sjult jue, karin var övertröttt inte konstigt som är där hela dagarna denna veckan eftersom  hon är med på både förmiddagen och eftermiddagen haha:) , hehe , sen så tillslut var dagen slut mkt gott vill jag säga,sen kom mami och hämta mig så åkte vi och handla,nu är jag hemma gott, ska snart duscha sen äre mat, sen kanske nått kul att se på tvn :) vi får se, också ska jag ringa min kära syster snart med.

imorn äre torsdag en lång dag igen med läger först och sen träníng,kmr ju absolut inte kunna röra mig på fredag haha:)



bye.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0