onsdag.


ååh så trött jag var i morse, klev tjugo i sju eftersom ingen väckte mig tjugo över sex haha., uschamejjan, kom ialla fall upp åt frukost, klädde på mig.sen buss tjugo i åtta började kvart över nio bäst att vara i tid så man hittar te salen haha:) , hittade den faktiskt fy faan vilken jobbig trappa det var upp dit bara, sen hade vi lektion och lite rast, sen så snurra ja och emma och en till runt i bibblan vi fatta nada, men men sen blev det akademibokhandeln med emma, jag köpte den tråkigaste boken jag läst, den kultiverade människan , läs aldrig den gott folk:P , sen så tog jag bussen te stan sen till mami och åt mat gott gott, sen te stan och träffade marie, vi for runt, sen fika vi gott också på fabror melkers, sen så lite senare drog marie med sin buss hem och jag vänta på att mamma skulle hämta mig tog tid också regna det massa, fyy och min mobil dog:( blöö, sen så åkte vi te ica och handla baguette mums,, sen har jag duschat , ätitt, läst nåra sidor i den tråkiga boken och mailat mia och såntm ska snart ta och sova så jag är pigg som en mört imorn,

imorn äre nämligen också skola, först lektion 10.15-12.0 opch sen 13.15-15.00 sen drar jag nog direkt te hammarö har inget val träningen börjar 17.00 så:) orka springning men får se hur det blir.

fredag skola och fristående.

måste träffa sannis med nån dag , för det tkr jag alltid är trevligt, för hon är den bästa som finns:)

godnatt och bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0