söndag:)


klev upp halv tio, åt frukost och så, sen så städade jag mkt duktigt haha:) sen vid tolv började herrarnas fristående final som jag satt fsstklistrad på, sen blev det damernas hopp final, guld te nordkorea tror jag, sen så herrarnas bygelhäst,sen vare mat mitt i damernas fristående final men såg ändå, guld te rumänien silver och brons te liukin och johnson från USA:) så jävla bra,, samma tid imorn äre mer grenfinaler det ska jag se givet det:) ,

hade gympa förut, var skit jobbig, först lite dansuppvärmning sen lite valfrid:P , sen så hoppade vi dubbelträning sen tzucka träning, sen så blev det styrka det var verkligen as jobbigt men:) sen duschade jag när jag kom hem och sen kvällsmat, salami mackor mumma:) nu vet jag ej vad jag ska göra, men sova i tid vore ju gött:)


imorn äre måndag, ledarmöte halv sex.,annars blire att se OS grenfinalerna imorn med yeaah:)
träffa sannis nån dag vill jag , var ett tag sen nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0