söndag.


helgen går för fort, igår vare tråk hela kvällen med sommarkrysset och sing a long vilket i för sig var rätt kul:) ,
sov vid elva typ var trött so mett AS:p

idag äre söndag slut på helgen tråkigt tråkigt, gick upp halv tio och sånt käka frukost,sen kom jag aldrig ur pyjamasen

gympan då ,först möte, sen träna dom ,sen möte sen gympa igen:) skoj skoj, sen åkte jag med Ida hem det var skoj:) ,
och mami köpte kjolen jag tjatat om ett tag nu och jag är glad:) , har duschart ätit och så nu tar jag det lugnt och läser i tråk boken haha:P och smsar lite:)


imorn äre dock skola igen , vi i min grupp ska samlas halv tio för vi ska planera klart inför uppgoiften vi ska redovisa 12.15 börja våran lektion, och slutar 18.00? kanske inte eftersom vi nu var bara 4 grupper i våran klass, vi ska göra som en intervju vi och jag ska vara ett barn från 1900-talet hahaha:P och har huckle och förkläde eller nåt hahaa pinsamt.P ,
 herreguuuudars,
jajaja
kanske hinner te barngympan med kan ju hoppas:)


bye bye bye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0