söndag igen.


jävel va trött jag varit hela dagen, tränade framtidstruppen förut ,  var nära på att somna flera gånger typ:) tur jag inte la mig ner eller nåt . sen hade vi träning också rätt jobbigt men jag körde på ändå även fast jag hade lite huvudvärk och ont i ögonlocken har nån saker där gör ont:(
sen hämta mamma mig sen köpte vi donken, sen kom  vi hem och då hade anna dukat fint med fika och kärleksmums eller mockarutor som vi säger, ååh goos, men jag äter min mockaruta nu mums:)
ska sova om ett tag är tröttisch:P

imorn blir det skola, ska möta carro kl kvart i nio så hon inte tappar bort sig:P haha , universitetet är ju rätt stort:)

sen blire skola hela veckan dock inte så långa dagar, tisdag= 11.15- 13.00 typ , onsdag: 9.15-12.00 typ torsdag: 10.15-12.00 sen 13.15-15.00:) sen fredag 8.30-12.00:)

sen börjar solstrålarna att träna imorn skoj skoj:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0