söndag.

upp i ottan idag med vare, sprang upp ur sängen ( eller inte) men fort gick det, sen så satte jag på tvn i vardagsrummet då  höll gympan på redan och skulle sluta kvart över sex orka tänkte jag men satt kvar och kollade beach volley boll ovärd sport kan jag lova, sen vid 7 gick jag och sov igen och gick upp tio i tio gött gött, ska äta frukost nu är hungrig var det redan kl 6 imorse men då orka jag inte,  blir ingen fotboll sen den var inställt lite tråk, vad ska jag nu göra då? ...ska skriva en sak te sannis med, missa inte Greek ikväll på tvn;) hehe

jahap såg cykel förut damernas linjelopp fråga inte varför ,var nog det tråkigaste jag sett i mitt liv haha, men sverige fick ett OS silver så det var bra:) , sen så skjutsa vi anna te stan och sen handlade vi, sen nu har jag sett lite ebba och didrik och druckit lite kaffe, nu gör jag inte mkt mat blire sen gott.)

eftermiddag/kväll: såg  gympa OS förut , och USA var så jävlans bra hehe, sen så duschade jag och sådär,sen kvällsmat,sen nu ser jag en film eight days to live faktiskt väldigt bra.


kvällen igår var minsann mkt tråkig tjugo över tio gick jag och sov och somna in förens framåt efter tolv nångång som vanligt det är knasigt det. men men så äre:)

ímorn äre gympaläger eftermiddagspasset ska jag vara ledare på:) blir skoj skoj:)

sen nästa vecka 34 på lördagen statt med marie:P hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0