tisdag.


åååh va jobbigt det var att kliva upp, regnar idag också, vakna kl 6 en gång och märkte att mobilen låg i sängen denna dag med med msn inloggat, jag somnade visst gött men jag borde loggat ut jue:) ,

denna dag har bestått av skola, ganska bra vare, men ofta man ska köpa en kursbok direkt och läsa ut tills fredag, okeej lika bra men det är ju dyrt och jag är inte rik men mamma betalade denna sen ska man ha en ny bok nästa vecka med tydligen tjena liksom.. sen vare slutt på skolan och jag åkte hem. var ledsen och irriterad då för allt krånglar hela tiden och jag blir trött på det.. blöö. sen åt jag fiskpinnar potatis och mamis goda sås det gjorde mig lite glad, sen sov jag lite sen bytte om och mami körde mig till hammarö där träna jag solstrålarna sen så träffa jag världens bästa sandra med där och sen vare våran träning tumbling pass först, sen så hopp och sånt .. fick en ny trampett med mkt fin sådan.
hem och duscha nu har jag nyss ätit två kaviarmackor älska kaviar.. nu en mockaruta för aatt det är mkt gott:)
ska sova alldels snart med:) gott.

skola imorn och torsdag och fredag med, och gympa torsdag, fristående fredag. lördag?:) , söndag gympa och barngympa.

saknar sannis, hoppas på att få  träffa henne nån dag:) wie


bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0