tisdag.


idag vare tisdag då, klev upp kvart i tio mkt gott sådär, sen så gjorde jag mig i ordning för att sedan ta bussen ner te staden, där jag hitta en present till min vän terri, sen så blev det tråkigt där så jag for hem och åt pan pizza, och såg på ebba och didrik, sen så gick tiden väldigt för fort och då bytte jag om och tog buss ner te stan sen köpte jag polkagrisar på torget för det är persmäss då det är massa rea och marknad,sen så hammarö bussen sen gick jag mot hallen och sen börja vi träna först hopp sen matta, gick bra men har så ont i benen men det gick väl bra, sen hem och duscha och nu äter jag kvällsmat min 3:e smörgås är faan hungrig mer men det får räcka snart haha:P
sen blire sova ialla fall .


vad ska jag göra imöra tro? det vet man aldrig, men ska nog med mami och kolla på anna som ska spela match på kvällen i skattkärr:) blir väl skoj om det inte regnar.
sen får vi se vad veckan har att erbjuda eller vad faan man säger:)
träffa sanna skulle vara roligt,det är det alltid.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0